کیرول واگعیه یا کیکه؟

03:34 1400/11/30 - رانیگو

خب قطعا کی رول کیکه و فقط واسه سرگرمیه، گاهی اگه خوش شانس باشی واگعی درمیاد

لازمه مهمترین نکته وبلاگو بهتون بگم، کی رول بشدت تاکسیک و سمی هست، چرا؟ چون اکثر افرادی که تو کیرول فعالن نوجوون هستن و بیشتر رفتارشون نسنجیدست. فکر میکنن همه چیز فقط یه حرفه و حرفاشون تو زندگی کسی تاثیر نداره پس تا جایی که میتونن عقده هاشون رو اونجا خالی میکنن و با این شرایط کی رول برای یه 11، 12 ساله اصلااا جای مناسبی نیست. البته افرادی هم هستن که به رفتارشون فکر میکنن و اسیبی به دیگران نمیزنن اما پیدا کردن این افراد لازمه که کل کیرولو بگردی و کلی اسیب ببینی.

از شما خواهش میکنم، از صمیم قلبم ازتون میخوام این وبلاگ فقط درحد اطلاعات باشه براتون و هیچوقت تا زمانی که به سن مناسبِ خودتون نرسیدید اصلا و اصلا سمت کی رول نرید.

کِیرول از دو کلمه k مخفف کُره جنوبی و رول(Role) به معنی جای گذاشتن خودمون بجای یه آیدل یا سلبریتی یا راحت تر بگم، بازیگری و نقش بازی کردن اما انلاین

کیرول (تا اونجایی که من میدونم) بیشتر تو ایران و روسیه محبوبه و بیشتر توی واتساپ. روبیکا. تلگرام. ایتا. سروش برگذار میشه

توی کیرول حتما رولتون نباید کره ای باشه و میتونید رولای هالیوود، ایرانی، چینی، روسی و ... رو توی کیرول داشته باشید بستگی به علاقتون داره ( درواقع این فضا بخاطر اینکه بیشتر پلیر با رول کره ای داشته به کیرول معروف شده وگرنه جاهایی مثل اچرول، انیمه رول و غیره هم وجود داره )

دقت کنین کیرول یه گپ یا چنل نیست و مجموعه ای از پلیرها، گروه ها و چنل هاییه که براساس ترند های کیرول فعالن

 

 

اقا یمقدار لایک کنید یه تعادلی باشه بین کامنتا و لایکا